Informatii utile

Casa Judeţeană de Pensii Olt – activităţi, structură organizaţională şi servicii

Casa Judeţeană de Pensii Olt îşi desfăşoară activitatea ca serviciu public descentralizat, asigurând aplicarea legislaţiei care reglementează sistemul de pensii şi de asigurări sociale la nivelul judeţului.

Activităţile şi atribuţiile Casei de Pensii Olt sunt diverse şi complexe, ele fiind desfăşurate de către diferitele compartimente ale instituţiei. Casa Judeţeană de Pensii Olt este condusă de către Directorul Executiv şi doi directori executivi adjuncţi care sunt responsabili pentru cele două domenii principale de activitate: Directorul executiv adjunct responsabil pentru Direcţia Economică şi Evidenţa Contribuabililor are în gestiune nu numai Compartimentul Financiar, Evidenţa Contribuabilior şi Arhiva, ci şi compartimentul care gestionează biletele de tratament, iar celălalt domeniu principal îl constituie Direcţia Stabilirii şi Evidenţa Plăţii Beneficiilor. Compartimentele acestei direcţii se ocupă de stabilirea pensiilor şi ale altor drepturi de asigurări, precum şi plata beneficiilor. Alte departamente aflate sub conducerea directă al Directorului Executiv sunt compartimentele de audit, juridic, de informatică, de resurse umane, de comunicare, compartimentul de expertiză medicală şi cel de accidente de muncă şi boli profesionale.

Pagina de internet al instituţiei conţine informaţii cuprinzătoare privind pensionarea şi legile aplicabile care reglementează contribuţiile obligatorii la sistemul de pensii. În meniul Pensionări găsiţi informaţii utile privind procedura prin care se obţine calitatea de pensionar, date legate de vârsta de pensionare, precum şi descrierea modului de calcul folosit la determinarea sumei cuvenite sub formă de pensie. Pe pagină găsiţi şi numeroase cereri tipizate şi formulare necesare pentru obţinerea pensiei şi liste privind actele necesare pentru obţinerea pensiilor şi al altor ajutoare şi îndemnizaţii, cum ar fi ajutorul de deces sau pensia de urmaş. Datele şi informaţiile de pe site sunt actualizate în permanenţa, oferind chiar şi calendare privind achitarea pensiilor, liste şi criterii privind obţinerea biletelor de tratament balnear, rapoarte de activitate, anunţuri colective şi informaţii referitoare la posturile vacante în incinta instituţiei.

Casa Judeţeană de Pensii Olt desfăşoară toate aceste activităţi la sediul aflat în Slatina, Aleea Tineretului nr. 1A, programul cu publicul fiind de luni până joi de la ora 8.30 la ora 16.30.

Etichete

Pe aceeași temă

Back to top button
Close
Close